BEAUTY | MAYBELLINE COLOR SENSATION LIPSTICKS


Lippenstift. Ondanks dat ik het vrijwel nooit draag, kon ik het toch niet laten om er twee mee te nemen tijdens een actie bij de Kruidvat. 1+1 gratis. Daar doe je het voor, toch?


Na een tijd swatchen in de winkel besloot ik twee vrolijke roze tinten mee te nemen, namelijk de Pink Pearl (108) en de Coral Flourish (448). Ik zocht iets zachts en liefs en dacht dat deze twee aan die omschrijvingen zouden voldoen.



Na het proberen van deze twee, viel mij één ding op: wat een romige textuur. Het voelt net als een zachte lipbalm.


De Pink Pearl is een zachte en vooral lichte roze. Wanneer je deze aanbrengt op je lippen valt niet per se de kleur op, maar voornamelijk de shimmering die deze achterlaat. Het is een hele lieve, onopvallende kleur met een romige textuur. Ik vind het een schatje.


De Coral Flourish is een wat vrolijkere koraal kleur. Leuk en een stukje opvallender dan de Pink Pearl. Deze kleur bevat minder "glitters" en valt leuk op de lippen.


Hierbij twee swatches van de kleuren. Zie je de shimmering in de Pink Pearl? Dat is heel wat opvallender dan de Coral Flourish (ja.., ik zie nu dat ik een stomme fout heb gemaakt in de foto. Florish?). Ik ben erg tevreden over de textuur en de kleuren van deze twee lippenstiften. Perfect voor een beginnende lippenstift-draagster zoals ik. Hi hi!

Welke van de twee zou jij eerder dragen?

x Priscilla

2 reacties:

  1. Die had ik ook altijd! Ben nu alleen naar HEMA merk overgeschakeld, ik kon (bijna) precies dezelfde kleur vinden; alleen dan goedkoper en dierproefvrij! Dus super blij daarmee :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

 

Instagram Feed

FOLLOW ME

Follow

Contact

Voor eventuele vragen of samenwerkingen e-mail dan gerust naar onderstaand e-mailadres:

ipriszz@hotmail.com

Vertaalmachine

Blog Society

BlogSociety