CHALLENGE | ABSolutely April en 30 day squat challenge


Ja, het gaat gebeuren. Ik ga een maand lang diehard mijn buik en billen trainen. Hoe? Nou, zo dus...

ABSolutely April Challenge van FollowFitGirls.com

Afgelopen week zag ik dit evenement op Facebook voorbij komen en ik twijfelde geen moment. Ik klikte op aanwezig, meldde mij via de website aan en kreeg afgelopen dinsdag een e-mail met een schema vol buikspieroefeningen in mijn inbox. 

Wil je een printbare versie? Klik hier

April is dus all about abs. De meiden van FollowFitGirls hebben een schema vastgesteld met daarin allerlei verschillende soorten buikspieroefeningen. Er staat per week én per dag wat je moet doen, hoevaak en hoelang. Ook staan bovenin enkele afbeeldingen van de oefeningen, zodat je weet welke oefening wat is. Maar je kunt ook kort nog deze video te bekijken. Hier laten de meiden snel zien hoe je elke oefening moet uitvoeren. Erg handig!

30 day squat challenge

En alsof een maand lang consistent buikspieren doen niet moeilijk genoeg is, besloot ik ook te starten met deze squat challenge. Ja, ik ga voor ronde billen! Dit schema is ontiegelijk simpel opgebouwd en geeft aan hoeveel squats per dag je moet doen. Toen ik het einde van de rit zag, moest ik even slikken. 250 squats? Serieus? 



De laatste keer dat ik squats heb gedaan, had ik zo'n spierpijn dat ik de volgende dag niet meer kon lopen, dus ik ben benieuwd hoe ik dan elke dag wéér extra squats moet doen. Maar hé, mijn effort is er en ik ga het proberen. 

Ik heb beide schema's uitgeprint en op mijn kamer opgehangen. Ik hoop dat dat voor extra motivatie zorgt. Oh, en dit aan jullie vertellen moet natuurlijk ook helpen. Wat ik vooral fijn vind is dat ik alle oefeningen gewoon thuis kan doen. Lekker hard muziek aan en gaan... 

There is no way back! 

Zien jullie één van deze twee challenges zitten? 

x Priscilla 

6 reacties:

  1. Haha aah Pris ik doe echt precies hetzelfde deze maand! We can do it! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed dat je dit gaat doen! De squat challenge heb ik gedaan en dit zeker een aanrader. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahhh succes ermee!! Hopelijk hou je het vol woehoe <3

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

 

Instagram Feed

FOLLOW ME

Follow

Contact

Voor eventuele vragen of samenwerkingen e-mail dan gerust naar onderstaand e-mailadres:

ipriszz@hotmail.com

Vertaalmachine

Blog Society

BlogSociety