BEAUTY | UNBOXING BEAUTYBOX APRIL '15


Het is weer zover: een nieuwe Beautybox. Ditmaal de April editie. Zijn jullie er klaar voor?


Een snelle peak van de inhoud van de box. Allerlei verschillende merken met verschillende doeleinden. Oeh! Ik miste dit keer alleen de flyer met alle producten erop... Dat vind ik wel jammer. Op de Beautybox Facebook werd dan ook vermeld dat dit door een productiefout gekomen is. Kan gebeuren natuurlijk...

Rexona Women Maximum Protection - Deodorant €7,59



Grappig... Al enkele weken zat ik eraan te denken om deze deodorant een kans te geven, maar elke keer nam ik mijn standaard deodorant mee, omdat ik daar echt op kan vertrouwen. Leuk dat deze nu dus in de Beautybox zit. Deze deodorant belooft een ultra droog effect én is zacht voor je huid.

Herôme Nail Colour - Nagellak €2,99


Klein, maar fijn. Perfect om een nagellak kleur uit te proberen en er niet direct een grotere fles van te kopen. En nu... ook perfect voor Koningsdag. Dank u, Herôme!

Golden Rose - glitter eyeshadow €11,95




Een hoog gepigmenteerd oogschaduw van Golden Rose. Wat een aparte kleur! Deze kleur is onderdeel van de terracotta lijn en bevat allerlei glitters. Dankzij Beautybox ben ik bekend geraakt met dit merk en ze verkopen mooie producten.

Drs. Hans Schreuder - Scar Treatmant Cream €49,-



Een scar treatment cream van Drs. Hans Schreuder. Nu heb ik ontzettende mazzel dat ik geen overdreven littekens heb, máár er zijn enkele puntjes van het scheren die helaas (in mijn ogen) zichtbaar zijn. Uiteindelijk belooft deze cream littekens minder zichtbaar te maken én helpt het ook tegen puistjes, rimpels en andere oneffenheden.

Tanatomicals - tanning cream +/- €9,65



Ik vind tanning producten doodeng, maar met mijn bleke huid met sproeten is dat ook niet zo gek. Toch? Toch ben ik benieuwd naar deze tanning cream van Anatomicals. Toch vind ik op het eerste gezicht de kleur van de cream wel errrrrg donker. Proberen?

Wat denken jullie over de Beautybox van april?

x Priscilla

1 reacties:

  1. Die oranje nagellak van herome krijg je precies op het juiste moment! :-D Die tan cream vind ik ook erg donker, maar ik weet niet of dat zo hoort want ik gebruik dat soort spullen nooit. Ik ben gezegd met een kleurtje van mezelf :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

 

Instagram Feed

FOLLOW ME

Follow

Contact

Voor eventuele vragen of samenwerkingen e-mail dan gerust naar onderstaand e-mailadres:

ipriszz@hotmail.com

Vertaalmachine

Blog Society

BlogSociety