NEW | COSY IN PRIMARK


Al een lange tijd zeur ik over het feit dat ik geen truien in mijn garderobe heb. Géén truien, géén vesten, niks dat mij warm kan houden voor het najaar. Balen. Nu was ik afgelopen week in de Primark en heb ik maar liefst twee truien ingeslagen. Ik had gehoopt op meer, maar dit is zeker een goed begin. Daarnaast kocht ik nog een leuke glitter t-shirt, een riem en een ring. Benieuwd? 

Wool Blend Cable 


Foil Box Tee


Popcorn Feather trui


Zebra Reverse riem

Etched Stone Oval ring 


Grijze wollen trui - €15,-
Glitter top - €13.-
Fluffy trui - €12,-
Riem - €1,- (afgeprijsd!)
Ring - €2,50

Hebben jullie veel truien in jullie kast? 

x Priscilla

7 reacties:

Bedankt voor je reactie!

 

Instagram Feed

FOLLOW ME

Follow

Contact

Voor eventuele vragen of samenwerkingen e-mail dan gerust naar onderstaand e-mailadres:

ipriszz@hotmail.com

Vertaalmachine

Blog Society

BlogSociety