BEAUTY | Simsalabim, bye bye dry skin!


Elke dag rond najaarstijd is hetzelfde. Ik stap uit bed, neem een lekkere douche en kom tijdens het aanbrengen van mijn make-up erachter dat mijn huid een uitgedroogd stuk grond is. Dat is NIET de bedoeling. Hoe ga ik dit oplossen?


Nu weet ik waarom mijn huid mij in dit najaarsweer in de steek laat.. Ik drink te weinig (ik kom er vaak letterlijk pas bij het avondeten dat ik mijn eerste glas water drink), douche te warm (het is zo koud in de badkamer) en vergeet te hydrateren. Foei, ik weet het. Daarom kan ik, naast dat ik deze gewoonten moet veranderen, wel wat hulp gebruiken. De afgelopen tijd smeer ik 's ochtends deze Thalgo SOS Dry Skin Rescue op mijn huid wanneer ik het nodig heb en ik ben erg blij met de verzorging die deze crème aan je huid geeft. Hoewel deze crème voor het lichaam bedoelt is, voelt deze ook erg fijn op het gezicht. Zeker als je maar bepaalde plekken hoeft in te smeren.




Je hebt voor het aanbrengen van deze crème echt maar een kleine noot nodig. Dit is al genoeg voor je hele gezicht, laat staan voor een enkele plek. De crème is op een prettige manier vet en wordt vrij gauw door je huid opgenomen.


Wat gebruiken jullie om je huid te hydrateren?

x Priscilla

0 reacties:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

 

Instagram Feed

FOLLOW ME

Follow

Contact

Voor eventuele vragen of samenwerkingen e-mail dan gerust naar onderstaand e-mailadres:

ipriszz@hotmail.com

Vertaalmachine

Blog Society

BlogSociety