BEAUTY | Fierce, no fear! by ESSIE


Fierce de koude dagen tegemoet met deze bruine nagellak van Essie. Het is misschien niet de eerste kleur die je uitkiest wanneer je op zoek bent naar een nieuwe kleur om je nagellakstash mee aan te vullen, maar daar ga ik vandaag verandering in brengen. Benieuwd naar deze 'Fierce, no fear' kleur van Essie?


Persoonlijk vind ik het een hele mooie kleur om mijn nagels mee te laten schitteren tijdens de koudere dagen. De kleur is zó herfst. Het is niet te donker of te licht, maar precies de juiste kleur bruin. 


Zoals jullie kunnen zien gaat het hier dus om de kleur 874 'Fierce, no fear', ook wel de 'intense cocoa mahogany' kleur. Als je goed kijkt doet het inderdaad aan chocola denken, dus pas maar op dat je je topje van je vinger niet afbijt wanneer je een stukje chocola aan het eten bent (dom grapje, I know.. Shame).


Dit is mijn eerste Essie nagellak. Dus dan is het altijd leuk om te testen hoe de nagellak dekt en hoe het kwastje werkt. Volgens de verpakking heb ik te maken met een professional application, dus.. let's see!


Het aanbrengen ging erg fijn. Dankzij de dunne kwast kun je gemakkelijk bij de hoeken en zijkanten van je nagels. In principe dekt de nagellak in één keer, maar ik heb toch nog een extra laag erover heen gelakt voor een iets egaler resultaat. Een prachtige kleur voor de koude herfst/winter dagen.

Wat vinden jullie van deze kleur?

x Priscilla

1 reacties:

Bedankt voor je reactie!

 

Instagram Feed

FOLLOW ME

Follow

Contact

Voor eventuele vragen of samenwerkingen e-mail dan gerust naar onderstaand e-mailadres:

ipriszz@hotmail.com

Vertaalmachine

Blog Society

BlogSociety