PERSONAL | Help a sister out!


Hoi allemaal!

Het is druk, druk, druk in studieland. Ik moet ontzettend veel doen en daaronder valt ook een onderzoek ter voorbereiding van mijn scriptie voor volgend jaar.

Ik doe op dit moment een onderzoek naar de online beautywebshop HealthBeautyStore.nl. Kennen jullie deze? Nee? Dat is precies wat ik ga veranderen. Of nou ja, waar ik advies voor ga geven.

Om dat te kunnen doen heb ik jullie hulp nodig, een welgetelde hulp van 3 tot 5 minuten. Ik zou het heel erg waarderen als jullie even de tijd zouden willen nemen om mijn enquête over HealthBeautyStore.nl en beautywebshops in het algemeen in te vullen. Hiervoor hoeven jullie HealthBeautyStore.nl dus niet te per se te kennen.

Je kunt de enquête via deze URL invullen: http://goo.gl/forms/6isg5EUqKf
De enquête is volledig anoniem en alle antwoorden zullen vertrouwelijk worden verwerkt.

Alvast ontzettend bedankt voor het invullen. Jullie hebben geen idee hoe erg jullie mij en mijn onderzoek hier mee helpen!

Ik geef jullie alvast een virtuele dikke knuffel! 

x Priscilla

0 reacties:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

 

Instagram Feed

FOLLOW ME

Follow

Contact

Voor eventuele vragen of samenwerkingen e-mail dan gerust naar onderstaand e-mailadres:

ipriszz@hotmail.com

Vertaalmachine

Blog Society

BlogSociety