LIFESTYLE | 5 herfstachtergronden voor je telefoon

Een hele goedendag! Ik was een kleine week afwezig van mijn blog, maar ik ben er weer. Wiehoe!

Vandaag ben ik in een typische herfstbui. Lekkere trui, haar in een knot en in kleermaker zit op de bank mijn huiswerk maken met een kop thee. In zo'n situatie valt het best mee. Om mijn herfstbui met jullie te delen, heb ik vijf herfstachtige achtergronden voor jullie uitgekozen. Ik persoonlijk vind het erg leuk om de achtergronden van mijn telefoon zo nu en dan aan te passen aan het seizoen. Alle onderstaande achtergronden heb ik van Pinterest gehaald. Benieuwd welke achtergronden ik voor jullie heb uitgekozen?






Zou jij een van deze achtergronden gebruiken?

x Priscilla

3 reacties:

Bedankt voor je reactie!

 

Instagram Feed

FOLLOW ME

Follow

Contact

Voor eventuele vragen of samenwerkingen e-mail dan gerust naar onderstaand e-mailadres:

ipriszz@hotmail.com

Vertaalmachine

Blog Society

BlogSociety