PERSONAL | Instagram Diary augustus

Dag augustus, dag zomervakantie en hallo studie. Het is weer tijd om aan de bak te gaan, maar wat ik heb ik genoten van mijn laatste zomermaand en ik hoop jij ook. Het is op de laatste dag dan ook weer tijd om een Instagram Diary met jou te delen, dus.. daar komt 'ie!


1. In de tuin werken aan mijn stagerapport met een fles Green Tea van Arizona.

2. Een kiekje met mijn tante op Nichtendag.


3. Een tante-nicht dag in Haarlem. We begonnen met een Dr. Fish treatment mét prosecco, daarna hebben we heerlijk geluncht, zijn we de winkelstraten van Haarlem doorgelopen, hebben we spontaan (door de stomme regen) de film Blended gezien (erg leuk!) en eindigden we in het restaurant Woodstock met heerlijke pasta.

4. Bergen met sushi maken samen met twee vriendinnen. Nee, we hebben dit niet allemaal opgekregen.. De herinneringen aan verrassende sushistukjes met wasabi zullen nooit meer verdwijnen. De gedachte eraan laat die scherpe pijnscheut weer door mijn neus schieten, haha!


5. Uitgaan in Puerto Banús bij de club SeVen. Ik kon het niet laten om van deze mysterieuze lampen een foto te maken.

6. Een foto op het terras van het huis van mijn tante en oom waar wij verbleven voordat wij chic uiteten zouden gaan met z'n drieën. Mocht je het huis nog niet hebben gezien, klik dan hier!


7. Groepfoto! Mijn gezelschap tijdens mijn vakantie in Spanje.

8. Een dag vertoeven op het strand bij beachclub South Beach. Een Nederlandse tent met heerlijke lounge bedden, goed eten (staat bekend om haar appeltaart, ha!) en gezellige sfeer.


9. Mijn hond heeft een haat-liefde verhouding met de katten van mijn buren. Het ene moment is het dikke mik en het andere moment krijg je dit soort taferelen.

10. Selfie. 

11. Een dag naar Zandvoort met mijn beste vriendin Shirley om even lekker uit te waaien voordat de studiegekte weer begint.

Maandag begint het weer, een nieuw studiejaar met nieuwe mensen. Ik kan terug kijken op een hele mooie zomer! En jij? Ben jij er alweer klaar voor?

x Priscilla

1 reacties:

Bedankt voor je reactie!

 

Instagram Feed

FOLLOW ME

Follow

Contact

Voor eventuele vragen of samenwerkingen e-mail dan gerust naar onderstaand e-mailadres:

ipriszz@hotmail.com

Vertaalmachine

Blog Society

BlogSociety