LIFESTYLE | Countdown..


Hm, ondanks dat nog geen enkele cel, spier of bot in mijn lichaam eraan denkt om afscheid te moeten nemen van de zomervakantie, was er toch iets waardoor ik mij wel ging realiseren dat het nog maar één maand duurt voordat ik weer in de schoolbanken zit. Samen met een vriendin én tevens studiegenoot ging ik op jacht naar een agenda voor het nieuwe schooljaar en zoals altijd wist ik te slagen ik bij de Hema.

Dit jaar kocht ik deze agenda met ringband voor €6,95. Ik vind het erg belangrijk dat een agenda een ringband heeft, anders hoef ik 'm niet. Een ringband heeft zoveel meer voordelen: je kunt je agenda dubbel slaan, hij valt niet steeds dicht én je kunt alle weken die je achter je hebt gelaten eruit scheuren. Heerlijk!

Daarnaast bevat deze agenda onder andere een boekenlegger, insteekhoesjes, acht tabbladen met pockets, een stickervel, envelop en labelkaarten. Hulpzaam, maar het blijft altijd de vraag of ik dat alles ga gebruiken.

De labelkaarten.
Het stickervel.
De envelop.
Daarnaast kost ik dit setje pennen voor €1,-. Ik denk dat de meest gestelde vraag bij mij op school is 'Heb jij nog een extra pen bij je?'. Daarom kon het geen kwaad om wat extra pennen in te slaan. De kleuren en teksten op de pennen vind ik super schattig en passen ook nog eens bij mijn agenda


Waar scoor jij altijd jouw schoolspullen?

x Priscilla

2 reacties:

  1. Hema heeft zulke leuke spulletjes dit jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke agenda Pris! Ik voel me aangesproken door je quote 'Heb je nog een extra pen bij je?' Haha!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

 

Instagram Feed

FOLLOW ME

Follow

Contact

Voor eventuele vragen of samenwerkingen e-mail dan gerust naar onderstaand e-mailadres:

ipriszz@hotmail.com

Vertaalmachine

Blog Society

BlogSociety