BEAUTY | Unboxing Cosmania loves Beautybox Augustus


BOEM! Beautybox sloot vorige week mijn zomervakantie af met een unieke en eenmalige Beautybox in samenwerking met beauty (web)winkel Cosmania. Ik moet eerlijk bekennen dat ik zelf niet bekend ben met deze winkel, maar daardoor ben ik nog meer benieuwd wat deze box te bieden heeft. Jij ook?





Als eerste vind ik een kortingscoupon voor op de website van Cosmania.nl. Dankzij deze coupon krijg je 15% korting op elke willekeurige bestelling met jouw eigen unieke kortingscode. Ze hebben verschillende beautymerken die ik even gauw onder elkaar zet:

  • Beardsley;
  • Baxter of California;
  • Costume National;
  • Cowshed;
  • Elemental Herbology;
  • Etat Libre d'Orange;
  • First Aid Beauty;
  • Human+Kind;
  • Inglot;
  • John Master Organics;
  • Korres;
  • Kunst K;
  • Malin+Goetz;
  • Mario Badescu;
  • Miller & Bertaux;
  • Neal's Yard Remedies;
  • SachaJuan;
  • This Works.

En nu gauw door naar de unboxing. 


Een masker van Mario Badescu dat de doffe huid hydrateert en revitaliseert door gebruik van fruitzuren. Klinkt aardig!


Hoe bedoel je 'multifunctioneel'? Eén cream voor drie van je ledematen? Deze crème voor handen, ellebogen en voeten is van het Ierse merk Human+Kind en schijnt direct opgenomen te worden door je huid waardoor deze snel wordt herstelt en beschermd. 


Een four-in-one travel kit van John Masters. Deze kit bevat de vier bestsellers van het Amerikaanse merk en is door de kleine verpakking dus erg handig om mee te nemen. Lekker voor de knusse weekenden weg die er deze herfst en winter eraan zitten te komen, toch?


Een lipstick van Inglot. Wauw, eigenlijk het eerste merk waar ik bekend mee ben in deze box. Wat ook erg leuk is (vorige week tenminste), is dat deze lipstick collectie van Inglot pas vanaf september verkrijgbaar zal zijn. Het wachten is dus voorbij! De Berry Collection is vochtinbrengend, beschermend, houden lang en zijn vrij van parabenen. Hallo mooie lipjes!

Kleur 297.

Een showergel van het GRIEKSE merk Korres. Verfrissend en ontspannend. Misschien dat de zachte en romige gel je wel mee neemt naar een van die prachtige Griekse eilanden? Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik geen fan ben van de verpakking. Het ziet er naar mijn mening té medisch uit. Ik mis mooie Griekse versieringen!


Een natuurlijk 'slaapmiddel' van This Works. Deze spray van het Britse merk zit vol met essentiële oliën die kennelijk je een gigantisch goede nachtrust én beautybehandeling moeten geven. 


Smooth lips with the lip balm from Cowshed. De Lippy Cow is een natuurlijke voedende lippenbalsem die de lippen verzachten en kalmeren waardoor ze zacht en soepel worden én blijven. Aan lip balms hebben we nooit genoeg, toch? 

Ben je benieuwd geworden naar de website van Cosmania? Vergeet dan geen kijkje te nemen op cosmania.nl en misschien vind jij wel een van je nieuwe favoriete beautyproducten!

Wat vind jij van deze Beautybox?

x Priscilla

2 reacties:

  1. Wat gaaf dat er een lipstick van Inglot in het pakket zat! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er goed uit! Wel leuk iedere maand zo'n box vol verassingen! x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

 

Instagram Feed

FOLLOW ME

Follow

Contact

Voor eventuele vragen of samenwerkingen e-mail dan gerust naar onderstaand e-mailadres:

ipriszz@hotmail.com

Vertaalmachine

Blog Society

BlogSociety