FASHION | Simple is how we roll


YES. Pracht weer voorspeld, geweldige muziek, leuke mensen en dan.. oeps.. geen outfit. Op dit soort momenten merk ik pas dat wanneer je full time werkt, je dus GEEN tijd hebt om te winkelen. Je zoekt je rot op het world wide web om last minute online nog outfits te bestellen, maar nee.. die worden pas over 3-5 werkdagen geleverd. Dus.. ja.. dat wordt vanmiddag nog even speed shoppen ergens.

Dit word mijn eerste keer Open Air en die gaat sowieso z'n strepen achter laten aangezien ik zondag om 08:00 in het theater moet staan voor mijn dans eindvoorstelling. Ik heb in ieder geval een super weekend in het vooruitzicht!

Ik ben (nog) niet zo'n echte festivalganger, maar ik moet zeggen dat ik het festival stijltje (die ontiegelijk veelzijdig is) heel leuk vind. Het is geweldig om te zien hoe mensen zich kleden. Kleurrijk, bloot of eenvoudig.. het is allemaal even leuk.

Daarom: een kleine inspiratie waarvan ik denk 'goh, leuk!'.

Bron: Polyvore
You know I love that black and white, haha! 

Wie gaan er nog meer morgen naar Open Air?

x Priscilla

0 reacties:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

 

Instagram Feed

FOLLOW ME

Follow

Contact

Voor eventuele vragen of samenwerkingen e-mail dan gerust naar onderstaand e-mailadres:

ipriszz@hotmail.com

Vertaalmachine

Blog Society

BlogSociety