PERSONAL | Instagram Diary February

Een korte en nogal saaie maand maar o zo druk (in de zin: druk op school). Ik heb maar vier kleine foto'tjes voor jullie in deze instagram diary. Toch benieuwd?


1. Een spontane middag met vriendinnen waar iedereen wat lekkers meebracht. We hebben heerlijk geluncht met, zoals jullie kunnen zien, American Pancakes, wafels, salades etc. Ikzelf maakte een wel erg feestelijke aardbeienkwaktaart bedekt met M&M's. Direct een tip voor jullie: niet doen.. Het geeft af.

2. Een klein (alcoholloos) feestje op school met mijn projectgroep. We moesten even vieren dat iedereen alle tentamens met ontzettend hoge cijfers had afgesloten en hoe vier je zoiets beter dan met Jip & Janneke champagne?


3. Een geluksmomentje nadat de Starbucks op Amsterdam Centraal mijn naam goed had geschreven. Dat gebeurd overigens niet vaak, ik heb al de gekste varianten voorbij zien komen: Precilla, Prisilla, Brisila. Het gaat door en door.

4. Gekkigheid na het beleven van de huishoudbeurs. Marjolein en ik moeten voor school een reportage schrijven en moesten daarvoor een beurs bezoeken. Dus, daar liepen wij dan.. op de huishoudbeurs. Gelukkig kregen we gratis RedBull, it made everything better.

Dat was 'm dan. Kort maar krachtig, toch?

Hoe was jullie februari?

x Priscilla

2 reacties:

Bedankt voor je reactie!

 

Instagram Feed

FOLLOW ME

Follow

Contact

Voor eventuele vragen of samenwerkingen e-mail dan gerust naar onderstaand e-mailadres:

ipriszz@hotmail.com

Vertaalmachine

Blog Society

BlogSociety