PERSONAL | Meeting Evelina Barry


Afgelopen zondag heb ik een van mijn all time favoriete YouTubers ontmoet, namelijk Evelina Barry. Evelina komt oorspronkelijk uit Californië en ze was hier vanwege de Amsterdam Fashion Week. Tijdens een van haar video's liet ze weten dat ze een meet-up zou houden op de Dam op zondag 26 januari en als trouwe kijker wilde ik haar héél graag ontmoeten.

Evelina Barry heeft een account op YouTube waar zij al haar styling tips, DIY projecten en soms haar leven met haar kijkers deelt. Ze maakt geweldige video's en is dan ook aardig bekend in YouTube-land. Daarnaast heeft ze ook nog een blog, check it out!

Dus, op zondag om 15:00 uur was het zo ver. Er stond een aardige rij en het was belachelijk koud. Gelukkig hadden wij (m'n moeder was ook mee) warme chocomelk om onze handen warm te houden. Na ongeveer DRIE KWARTIER in de rij te hebben gestaan was ik eindelijk aan de beurt.

Deze foto is van Evelina's Instagram. Gelukkig stond ik op dit moment nog niet in de rij.. 
Met de bekende Amerikaanse hug begroette wij elkaar en het eerste wat ze zei was 'Bedankt voor het wachten in deze belachelijke kou'. Hé joh, geen probleem! Het was grappig om te horen wat zij van Amsterdam vindt. Ze zei 'Jullie mogen dan altijd wel kou en regen hebben, maar jullie hebben wel dit allemaal (wijzend naar alle monumenten en gebouwen). In Californië heb ik alleen maar palmbomen en stranden.' Je begrijpt dat ik op dat moment niet kon begrijpen waarom dat zo erg is.. Haha!


Ja, ik had het koud.. Héél erg koud.. 

Evelina had ook nog wat tips voor mij. Ik vertelde over mijn blog en over wat ik in de toekomst wil gaan doen. Ze zei dat ik door moest gaan met wat mij blij maakt en dat ik gewoon moet blijven "oefenen" als het ware. Evelina is een grote inspiratie voor mij wat betreft video's en haar manier van editen en monteren is ge-wel-dig. Ik hoop dat ik op een dag ook video's zoals haar kan maken (tipje van de sluier...).

Evelina is inmiddels alweer vertrokken naar het warme en zonnige Californië, maar ik ben heel blij dat ik haar in het echt heb kunnen ontmoeten.

Evelina, if you're reading this. Thank you so much for your time and effort to meet all of your viewers. You're amazingly sweet and an inspiration. Keep up with what you're doing! 

Kennen jullie Evelina Barry al?

x Priscilla



8 reacties:

  1. Wauw wat een geluk heb je ! Gezellig hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw ik ben jaloers! Echt geweldig! Lucky girl haha :D

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf hoor Pris! Ze lijkt me een leuk persoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kende haar nog niet, maar het lijkt me super leuk om iemand die je zo leuk vind te ontmoeten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kende haar niet bij naam, maar heb weleens foto's van haar gezien. Wat superleuk dat je haar in het echt kon ontmoeten! Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat gaaf dat je haar hebt mogen ontmoeten

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, wat ontzettend gaaf!
    Evelina maakt zulke gafe video's!

    Liefs Romy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. aw! wat toff!! Jammer dat ik dit niet wist!

    Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

 

Instagram Feed

FOLLOW ME

Follow

Contact

Voor eventuele vragen of samenwerkingen e-mail dan gerust naar onderstaand e-mailadres:

ipriszz@hotmail.com

Vertaalmachine

Blog Society

BlogSociety