OUTFIT | Work those pants

Zo, mijn allereerste outfit post! Door het slechte weer van gisteren heb ik de foto's helaas binnen moeten maken.. Jammer!


Colbert - Zara | Blouse - Zara | Broek - Zara | Ballerina's - Gucci | 
Gisteren ben ik naar de live show van So You Think You Can Dance geweest. We hadden top plaatsen en ik heb het voor de verandering wél een keer kunnen zien. De vorige keer dat ik mij naar de live shows waagde werd ik platgedrukt door een menigte staande mensen en stond er een boom van een vent voor me. Altijd balen. Hebben jullie SYTYCD gezien gisteren? Zo ja, welk koppel was jullie favoriet?


  
Een beetje opvallende broek kan nooit kwaad, vooral niet als je de rest van je outfit simpel houdt. Ik weet dat ballerina's (mét blote voeten) in deze tijd van het jaar alweer véél te koud zijn en ja, dat heb ik gisteravond op weg naar de studio's ook zeker ondervonden. Maar ik laat me nog niet kisten door het weer!

Wat vinden jullie van deze outfit?

x Priscilla



1 reacties:

Bedankt voor je reactie!

 

Instagram Feed

FOLLOW ME

Follow

Contact

Voor eventuele vragen of samenwerkingen e-mail dan gerust naar onderstaand e-mailadres:

ipriszz@hotmail.com

Vertaalmachine

Blog Society

BlogSociety