BEAUTY | Paint it real good

| Nagellak - W7 |
Put some glitter on your nails, it's party time!

De feestdagen komen er weer aan (oké oké, we hebben nog dik 1,5 maand maar alleen de voorbereidingen zijn al leuk)! Ik ben een ware nagellak freak en ben gek op het lakken van nagels.

Deze twee glitterige potjes heb ik gisteren gekocht en kan ik met ware liefde aan mijn nagellak collectie toevoegen. Op de foto's zie je 'Shirley Temple' en 'Multi Dazzle', allebei glitsy glamour.

Beide potjes kosten €3,99 per stuk.

Ik zal binnenkort een post plaatsen met de kleuren op mijn nagels. Benieuwd?

Wat vinden jullie van deze kleuren?

x Priscilla

5 reacties:

Bedankt voor je reactie!

 

Instagram Feed

FOLLOW ME

Follow

Contact

Voor eventuele vragen of samenwerkingen e-mail dan gerust naar onderstaand e-mailadres:

ipriszz@hotmail.com

Vertaalmachine

Blog Society

BlogSociety